marți, 3 iunie 2008

Biondo- Castigatorii Eurovision 2008

Recent m-am indragostit de o melodie care tot o da la radio. Nu stiam cum se numeste exact...refrenu era ceva de genu.."shine, shine on my way.." O melodie superba - De eurovison ziceam eu in timp ce o fredonam. Asa ca am inceput sa o caut pe net. Cand ce sa vad! O gasesc pe youtube cu titlul Biondo-Eurovision 2008 Romania. Am crezut ca nu vad bine. Am cautat-o si pe alte siteuri si intr-adevar! Piesa asta concura pentru ROMANIA! Am avut un soc.. E o piesa cantata de ingeri..




In schimb, noi am votat porcaria aia a lu Nico si Vlad. O piasa banala care nu spune nimic. Comparabila cu cea a Greciei care a iesit pe 2 pt ca a dat din fund. Nici Rusia nu merita sa castige pentru ca au fost piese mai bune decat aia. Prea multa suferinta si talente p-colo.




All in all, si anu trecut si anu asta Eurovisionul a fost de tot rahatu. Acum doi ani int-adevar am avut optinui si parca nu stiam pe cine sa votez Poate va mai amintiti Bosnia si Herzegovina cu melodia Lejla:





Sau Ucraina cu piesa Show me your love




Si Rusia a avut o pisa foarte buna interpretata tot de Dima




Si bineinteles Mihai Traistariu, ultima piesa buna a Romaniei la Eurovision..




Se pare ca de cand au casigat dracii aia Eurovisionu nu a mai fost niciodata ce a fost..Oricum, Shine RULLZ

6 comentarii:

Anonim spunea...

:( da, nico si vlad pretty much sucks...umm, ei ca entitate binomiala, vorbind, prin urmare nu "suck", ci "sucks". :)

Cu ceva timp in urma eram foarte interesat de eurovision si etc, dar n-am mai urmarit in ultimii ani... nu stiu de ce dar cred si ca nu avem atitudinea potrivita, in cantece.
:( uite, mie mi s-a parut mai potrivit genul de cantec al lui Mihai Traistariu, de acum cativa ani... Shine e intr-adevar o melodie placuta, dar cred ca era oarecum din acelasi stil cu cea a lui Nico si Vlad..."sobra"...?

Petruta spunea...

Mey sa stii ca ai dreptate cu porcaria aia a lui Nico& Vlad...a fost un kkt de zile mari.Adica ce e mereu cand vine vorba de tara noastra sa participe la competitii din-astea importante.
A intervenit si mandria "moculozaurilor"..."cum dom'le sa se duca niste straini sa ne reprezinte?" Si dai si fa crize si scormone in kkt dupa alt retardat care sa ne faca de ras...si...uite ca au reust iar cu succes! :D
Biondo...poate reuseau sa ne califice intr-un loc pe care sa-l mentionam cu mandrie.
Si cel mai tare ma streseaza aceiasi expirati ca Mihaela Mihai, Andrei Tudor & Co...care put a naftalina! Nu le-a spus nimeni k a venit vremea pensiei?
Preferatul meu a fost Dima. Dom'le asta are voce cat de vat..dar are imagine (chiar si cu suspiciunile ca ar fi un pic gay) dar este in tara lui un model urmat de toti tinerii. Pe oricine intrebi iti poate spune ceva de el...dar la noi, cine a auzit de Vlad Mirita?Sau mai bine zis...cine o sa mai auda de el..ca Nico nu se lasa de muzica nici daca iese pe locul 30 din 15.
Pana la urma rusul a facut un show, placut si avea si o melodie cu versuri din-astea de incurajare, cu un strop de speranta acolo. Melodia noastra ziceai ca e pentru priveghi, in care 2 disperati rageau pe 2 voci gatuite.
Eu zic sa ne bagam piciorul in concursuri din astea in care nu avem nici 0,5% sanse de castig!
Aceleasi scandaluri ca la usa cortului k e plagiat, ca nu e...k e gay, k nu e, dar ca aia a ramas fara voce.....Si apoi ce au scris ziarele ca Nico a facut-o stupid bitch pe Kalomira si ca au falsat ca afonii...ce sa le mai iei apararea, cum sa-i mai scuze? N-ai cum!
Bravo Dima!Imi place melodia, imi place si clipul, imi place si de el....ce-i mai trebuie k sa aiba succes? Le are pe toate!

Andreea Mitan spunea...

Mai ales Pluşenco le are tare cu muzica la ruşi. Ce să spun de câştigător? Noroc că era patinatorul pe lângă vedetul Dima, c-am avut ce să văd, că de auzit... xerox şi latino lover made in Mother Russia în coproducţie cu Turcia (mie Bilan îmi sună mai degrabă turceşte, şi figura posesorului spune la fel).

În rest nimic memorabil.

Petruta spunea...

Mey Andreea mi mi-a placut si cum a sunat...k de vazut am avut ce vedea. Spectacolul a fost reusit cu totul.
Eu am avut norocul sa vad concursul la rusi, iar Dima era imbracat la costum elegant, insotit pe scena de un tip cu chitara. Cu toate astea lumea era innebunita si aplauda ca la un concert cu Michael Jackson in anii '90.
Numele lui adevarat nu e Dima Bilan ...si nici turc nu e. Dar nu mai conteaza, bine ca a castigat si ca foloseste banii aia pentru acel copil bolnav de leucemie.
Un alt moment memorabil a fost datorat lui Boaz reprezentantul Israelului. O voce mai mult decat minunata!

Ioana Mihalcea spunea...

Sa fiu sincera mie melodia Rusiei nu mi-a spus mare lucru. O avea Dima ceva voce dar parerea mea este ca sufera mult prea mult pentru piesa asta. E demn de laudat ca foloseste banii pentru o cauza nobila pentru ca nu prea sunt oameni ca el cu inima mare. Nu am nimic cu el, mi-a placut acum doi ani, insa eu cred ca a castigat concursu asta doar datorita celor doua vedete (violonistul care avea o vioara Stradivarius, si patinatorul)- iar din intamplare cei 2 tocmai se intorsesera dintr-un turneu prin Europa. Daca ar fi fost trei oameni necunoscuti pe plan international care ar fi reprezentat Rusia cu siguranta nu ei ar fi castigat.

Ioana Mihalcea spunea...

Din concursul de anu asta mi-au placut Norvegia( cu toate ca au avut niste versuri de tot..), Serbia, Israel (desi mergea un pic mai ritmat) si..param pam pam - Bosnia si Herzegovina! Pardon Vroiam sa spun Azerbaijan ..Haha