miercuri, 18 iunie 2008

Nu ma pot opri din plans


Astazi este cea mai negra zi din viata mea.

Oz, chinchiluca mea, a suferit un accident groaznic. Dupa o zi cu examene, dar fericita, am ajuns acasa si am vrut sa-i arat mamei noua mea bluza. Cand mama a vrut sa intre in camera Ozi a vrut sa iasa iar mama l-a prins in usa crezand ca o sa aiba timp sa o inchida. Eu eram in spatele ei si am vazut cum puiu meu se zvarcolea de durere. Am fugit socata sa caut adresa unui veterinar si am gasit Ilioara- spiatl veterinar. Nici nu am mai stat pe ganduri si am zburat cu Ozi acolo- intre timp se linistise (ceea ce nu ii sta in fire) O chinchilla nu e niciodata linistita decat atunci cand doarme.

In spital pustiu. M-au intampinat cu multa indiferenta doctorii; pe masa doctorului Ozi a inceput sa mearga. Mi s-a luat o piatra de pe inima cand am auzit ca nu are nimic. "Totul s-a intamplat de la sperietura", zice el. "Sunt niste animale care se sperie foarte usor." "O sa-si revina" ne-am dus cu totii spre casa, mai linistiti. Mie nu-mi venea sa cred ca dintr-o asemenealovitura nu avea nimic.

Ajunsi acasa l-am pus la el in casuta si l-am lasat cateva minute sa vad cum se comporta. I-am dat o stafida (preferata lui pe care o manca fara saclipeasca)-nimic. I-am dat lapte -nimic. Am chemat ambulanta veterinara (pe cei de la Speed Vet. Mi-a spus doctorul ca i-a iesit ochiul din orbite si ca nu mai vede cu ochiul stang. Am crezut ca se rupe pamantul sub mine. Abia ma abtineam sa nu plang.

Solutii: ori sa-i faca anestezie si sa-i coasa pleoapele in speranta ca se va retrage si va fii bine, ori sa ii pun picaturi si sa asteptam o minune de la Dumnezeu-altfel rezultatul va fi extirparea ochiului.

Tata: "Credeti ca o sa moara?"
Doctorul: "Sa speram ca nu"
.....

I-a facut o injectie de calmare a durerii si i-a pus picaturi tot pentru calmare.

Acum astept.


El e Ozi. Sper sa mai fie si saptamana viitoare.



Va doersc sa va iubiti mult animalele pe care le aveti.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Iti doresc din tot sufletul sa se termine cu bine pentru Ozi. Si eu am un animalutz - bine ceva mai mare ce-i drept, un caine - si stiu cum e sa tii enorm la el...

De medicii veterinari am fost si eu dezamagita. Acum mai multi ani tata avea la lucru un caine..f batran, corcitura. Avea nevoie urgent de operatie, iar medicul ne-a intrebat daca sigur vrem s-o facem. Ca va costa si oricum cainele nu e de rasa. N-o sa inteleg niciodata asa o gandire.

Cainele e murit din cauza unei hemoragii postoperatorii...

Ioana Mihalcea spunea...

Ce argument solid!! "Doamne! cum sa operez o janghina care nici macar nu are pedigree.."
Si cand te gandesti ca oamenii astia cica iubesc animalele - Mai bine sa moara in chinuri decat sa incerci sa-l salvezi..sau cum?!

Imi pare rau ca murit :(

Iti doresc sanatate cainelui tau :)