luni, 23 iunie 2008

Vesti bune

Foarte fericita va anunt ca Ozi a inceput sa manance binisor si sa bea apa.

Zilele trecute au fost un calvar pentru puiut. Incerca sa manance dar nu putea pentru ca il durea. Apa nici nu vroia sa o vada. Totusi, trebuia sa manance ceva, asa ca singura solutie era sa-i inmoi mancarea in apa. O solutie riscanta deoarece putea sa se strice la stomac( ceea ce i s-a si intamplat intr-o forma usoara) Sambata, am avut o surpriza. A mancat uscat, dar taiat bucatele mici. O sigura problema ramanea: apa. Am inceput sa ne ingrijoram. Am inteles ca in general animalele care nu beau apa nu mai au mult. Din fericire am dat in tristete. Cand, astazi ce sa vad ! :) L-am gasit pe Ozi lipit de picuratoare. A fost cea mai frumoasa clipa pe care am trait-o pe anu asta. I-am dat si lapte si a baut bine.

Cand a iesit din cusca ne-am si jucat un pic. A vrut sa-l mangai si sa fie dezmierdat.

Acum doarme. In doua ore urmeaza inca o tura de picaturi..

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur sa aflu ca si-a revenit. :)

Ioana Mihalcea spunea...

Multumesc mult Paula pentru suport. Maine ma duc iar la control sa vedem cum mai e ochisoru..:)

Anonim spunea...

ma bucur si eu sa aflu ca e mai bine, cu asa asistenta de ce n-ar fi?:)
sper ca acum o sa fii mai vesela, nu asa cum te-am vazut ultima data:)