joi, 29 mai 2008

Fat-Frumos din sectoru 6


"Avem cel mai frumos primar. El e Cristian Stefan. Votati noul primar. A venit vremea schimbarii. Avem nevoie sa facem ceva pentru tara noastra. Votati Cristian Stefan!"

Asa ne convinge in fiecare dimineata, pranz si seara , candidatul la primaria sectorului 6, Cristian Stefan Ene de la Partidul Noua Generatie Crestin Democrat. O dubita alba personalizata cu mecla astuia, se plimba toata ziulica prin cartier. Un individ din dubita striga prin megafon cat il tin puterile (ca sa auda si Dumnezeu ) ca acesta este cel mai "frumos" primar si ca avem nevoie de schimbare. ?? Poate nu inteleg eu politica. Iar cum o vorba bine spusa nu vine niciodata singura , in pauza in care isi trage si omul rasuflarea, se aud angelic pe fundal cateva versuri din cantecul Doamne Ocroteste-i pe Roamani: "Doamne nu uita de noi/Suntem saraci plini de nevoi/Doamne ocroteste-i pe romani/Suntem saraci plini de amar/Plansu nostru-i in zadar/Doamne ocroteste-i pe romani" In concluzie..oricum nimeni nu ne poate ajuta sa traim bine asa ca tot in Dumnezeu ne punem sperantele..Iti fericeste ziua nu alta.

Aaa..si asta nu-i nimic.. Ceea ce intr-adevar m-a convins ca omul chiar are potential, mi s-a revelat sambata. O camioneta de tip platforma ce transporta vreo 20 de majorete cu fustite si pampoane, care se zbantuiau de zor pe muzica unui DJ. Da!! Dj cu platane si tot. Pe deasupra Dj-ul ii dadea dedicatii candidatului la primarie.

Concluzie: In weekend o sa fie o vreme frumoasa . Plecati in vacanta.

13 comentarii:

Anonim spunea...

ok, se pare ca ziua mea nu prezinta interes, ceea ce e pana la urma normal... si la urma urmei e in fiecare an, asa ca no biggie. :(

Nu il stiam pe acest domn becallifer, doar pe Gaf-Deac si pe Fuciu. Pentru care ca fapt divers, nu garanteaza dl. Becalli, garanteaza doar pentru cel de la sectorul 1 (sac! probabil ar fi batut la ochi sa garanteze pentru toti). Si eu ma duc la vot, in ciuda mesajelor anarhisto-hedoniste pe care tu, printre altii, le promovezi (sac! din nou).

Ioana Mihalcea spunea...

Iti urez un sincer La Multi Ani!!! Te simti mai bine? Eu verific mailu cam la 2 zile..Ei bine iti urez sa fii fericit.

Second thing..sa stii ca eu sunt cetatean model (pff..Ha Ha Ha) si imi exercit dreptu de a merge la vot. Nu instig pe nimeni la nepasare pentru ca oamenii deja SUNT nepasatori! Cand vezi campanii de genu asta in acre manipularea se face pe fata, deja tot ce-ti doresti este sa se invheie totul cat mai repede.

Personajul lui Caragiale si anume cetateanul turmentat se regaseste in fiecare dintre noi. Si atunci intrebarea care se pune in final este :"Eu cu cine votez?"

Anonim spunea...

of, presupun ca ma simt mai bine... :) desi ceva tot lipseste, although i cannot put my finger on it exactly...hmm...in fine. :)

in legatura cu votul, da, majoritatea celor pe care ii cunosc eu nu merg la vot. Inca nu mi-am dat seama nici eu daca merg pentru ca "asa se face", sau pentru ca virgula cred ca adevarat intr-un candidat, etc. Care din ei zicea ca face metrou? Pe el l-as vota...pe el, sau pe cel cu mutatul garii de nord. :)

Anonim spunea...

sau stai, daca e intre metrou si autostrada suspendata, nu stiu ce sa zic...in ultima vreme am mers destul de des cu metroul, desi nu ma poate duce pana acasa ( :( ), dar parca tot autostrada e mai nu stiu cum.

Ioana Mihalcea spunea...

Unul din minunatii pretendenti zice ca muat Gara de Nord?!?!?! :)))) Doamne mare ti-e gradina! Astia n-au fost in stare sa rezolve problema cu parcarile si vor sa mute GARA DE NORD?? :)))

De mult n-am mai ras asa

Anonim spunea...

da, guse, sau...gusa, sau cum se scrie. teoretico-practic, nu e prea lin plasata unde e plasata acum, deoarece liniile de cale ferata care acced pana la dansa (gara) taie frumusel orasul, fortandu-ne pe noi locuitorii sa urcam pe pod/coboram de pe pod/urcam pe pod/coboram de pe pod/urcam pe...ok, ai inteles :), aglomero-ambuteindu-ne in acest proces. Doar ca, dupa cum sunt convins ca iti inchipui, costa multi bani sa mute cineva gara. Fie el chiar si Guse. umm... -a. sau nu stiu .

Anonim spunea...

...a, pe langa faptul ca Gara de Nord (cu majuscule) este problema si mai...umm...treaba? ministerului transporturilor, nu a primariei.
Bine, dar daca iese ludovic, sunt sigur ca nu vor fi probleme in sensul asta, adica ludovic+transporturi=<3, la urma urmei, nu?

Anonim spunea...

dar noapte buna, d-nsoara non blogger, este de-a dreptul tarziu, iar unii dintre noi necesita a se scula devreme. ...cred. :)

Anonim spunea...

un moment, tocmai mi-a venit: stii cum erau chipurile "necuvintele", nu? Era unul, Nichita nu stiu cum, si-i tot dadea inainte cu asta.

E, tu poti fi...nebloggerul! Sau...nebloggera? :( ok, recunosc, suna mai bine in capul meu. Te rog nu te infuria, este DOAR o gluma. O mica plaisanterie.

Anonim spunea...

cateva ore mai tarziu:

Ahaa, acum ca unii dintre noi chiar s-au sculat devreme, devine evident faptul ca ALTII dintre noi nu raspund la urari de-a dreptul traditionale si politicoso-necesare... Bineee... Ma gandesc SERIOS sa take my rambling mumbo-jumbo elsewhere, poate intr-un segment de blogosfera mai comfy si comunicativ, unde voi fi mai apreciat ca virgula consumator de blog! Ha! :)

Anonim spunea...

is it just me, sau aduce putin a Armand Assante? nu, serios, pot jura ca...?

Ioana Mihalcea spunea...

El e! S-a saturat de viata holywoodiana si a decis sa devina primaru sect 6

Anonim spunea...

n-am urmarit foarte exact...ce procent obtinu? Nu stiu inca de ce (e foarte devreme - ca dimineata vorbind), dar mai ca as crede ca ar fi, poate, benefic un necunoscut, fie el si ferches/papagal. ...ah nevermind me. Succes pe 5 iunie! :)

p.s. phew! (ca sa zic asa, incepusem sa cred ca incepusem sa devin de-a dreptul un balmajuitor neinteligibil, caci nu imi fusesera acceptate micile textulete!)