vineri, 16 mai 2008

Of..uite cum a trecut timpu si io nu am mai postat nimic. Mi-am dezamagit fanii si probabil nu o sa iau premiul la cel mai popular blog. Ma rog.. Am vrut sa scriu despre Concursu lu peste..Megafas acolo unde castiga aia cu pile, da am ratat momentu ca s-a terminat.

In fine ce vroiam sa zic este ca stiam ca invingatorul va fi Andrei pentru ca se vedea ca are pe cineva in spate. Niciodata juriul nu i-a adresat critici dure asa cum a facut-o celorlaltor participanti desi ar fi meritat-o. Spun asta pentru ca am urmarit fiecare editie special sa vad cine mai iese (nu ca ar fi fost ceva extraordinar-mult mai slab decat data trecuta). In fine..frumos din partea lui ca a facut formatie cu Florin.

In rest..vine sesiunea..Deja se simte freamatul..

19 comentarii:

Anonim spunea...

...aveai un titlu de "cel mai popular blog"? :)
m-am uitat si eu din cand in cand la megastar, mai mult sezonul trecut decat asta. nu am vazut decat ultimele emisiuni, dar inteleg ca finala a fost intre doi baieti...acela "rocker" si celalalt tip robbie williams, asa?
sincer sa fiu, "robbie" mi se parea ca are voce mai buna decat "rocky". El a castigat? (nu le stiu numele)
hmm...poate ar trebui sa scrie, sus acolo, "outrager:open your mind", sau...umm..."flabergastor:open your mind"...? ok, poate nu "flabergastor". :)

Anonim spunea...

si ca sa anticipez, prin gluma proasta legata de ce scrie "acolo sus", glumeam (prost) legat de ce ai spus, ca nu esti un "blogger", ci cineva (scuze pentru cicifonie) care scrie atunci cand ceva il indigneaza.

Ioana Mihalcea spunea...

..si nu numai ca ar fi fost cel mai popular blog dar ar fi fost votat ca si cel mai de actualitate, original si in final, bineinteles, Genial ! :P

A castigat "roakeru" :(

Anonim spunea...

"ar fi", "ar fi", "ar fi"...de ce atatea conditionale? (sper cel putin ca sunt conditionale...of junior high grammar, don't fail me now! ...care este)

of. mie imi placea mai mult de "robbie". Mi se parea ca e mai "pe showbiz" decat celalalt. Dar ce i-a facut de l-a intrecut?

Anonim spunea...

hey si cum poate cineva sa fie votat "cel mai popular si grozav si tot blogger"? Trebuie sa recunosc ca as fi cu adevarat interesat sa candidez. Ah sau...stai. Trebuie sa ai blog? :)

Ioana Mihalcea spunea...

Pai e simplu: rokerelu nostru cred eu ca a vut pe cineva in spate. Singur cu ce l-a lasat Dumnezeu nu ar fi castigat in mod cert concursu. Nu e nici frumos, nici show nu face si cel mai important..nu canta nici bine.

Dar macar s-a simtit si facut formatie cu "Robbie". N-a ca m-am molipsit ;)

Anonim spunea...

a, poate l-au ales pe el drept castigator tocmai FIINDCA nu e frumos, nu face spectacol si nu canta bine; daca ar fi ales pe cineva care...toate de mai sus, ar fi fost ceva la care ne-am fi ASTEPTAT, nu? Sau in fine, la care s-ar fi asteptat telespectatorii. In situatia asta insa, avand in vedere in care asteptarile nu il vizau pe el, telespectatorii au fost surprinsi, juriul a luat o decizie "neasteptata", si...nu stiu, sunt...deosebiti...? :)

Anonim spunea...

...ok, mai mult sau mai putin...ortoepic vorbind. :(

Anonim spunea...

apropo,avand in vedere colaborarea anteriorului castigator cu maria marinescu, pe cand ai zice sa fiu pregatit pentru duetul cu daniela gyorfi...?

Anonim spunea...

of, spune-mi fara ocolisuri...n-am nici un haz, nu-i asa? :( Si incerc, chiar incerc...!

Ioana Mihalcea spunea...

Mihai eu nu am mai raspuns comentariilor tale pentru ca nu mi s-a parut necesar :) Am fost de acord cu ele si le-am dat accept..Scuza-ma daca te-am neglijat..A venit sesiunea..:(

Anonim spunea...

e, nu stiu daca "neglijat" e termenul... :) Of ok, recunosc ca ma simt... bagat in seama(?) atunci cand opinez despre ceva si mi se repli-opineaza. Dar nu-i nimic, ai dreptate, prea m-am made myself at home aici. Scuze. Succes in sesiune! Eu mai am 3 saptamani pana sa inceapa.

p.s. nefiind un blogger, n-ar trebui sa iti ceri scuze pentru inactivitate, nu e ca si cum bloguiesti for a living...nu? :)

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Ioana Mihalcea spunea...

Am primit ambele com dar am sters unul din ele..Mmm..teoretic toti cei care au un blog se numesc bloggeri..(eu nu ma consider un blogger adevarat pentru ca nu am o pasiune in a scrie) E discutabil termenu cred eu..

Succes in Pre-sesiune si in sesiune si la toate proiectele pe care le mai ai..;)

Anonim spunea...

of scuze, in a nutshell a fost un caz clasic (exista clasici si clasice in orice domeniu)de "apasasem dar mi se paruse ca de fapt incercasem sa apas, fara sa reusesc, asa ca am mai apasat o data, rezultand in doua comentarii unul dupa cela..." umm...ok. :)

in alta ordine de idei, heeey (rime involuntare'r us in dimineata aceasta, se pare :( ), cum se face ca folosesti cuvantul "proiecte"? Poate urmez o facultate complet lipsita de proiecte, nu? Poate ca nici macar nu stiam cum se scrie corect "proiecte", si singura explicatie pentru faptul ca dau impresia ca as sti este pentru ca am copiat cuvantul folosit de tine (, nu? :) )
A, sau...stai. Te refereai la "proiecte" in sensul...general? :( of sunt un papagal. There's no getting around that, sunt un PAPAGAL. :(
In orice caz, multumesc.
Si succes la recuperarea acelui examen de la facultatea ta pe care multa lume nu l-a trecut, am inteles ca a fost cu un profesor foarte exigent si special...? :)

Ioana Mihalcea spunea...

Hei!! Daca altii nu te caracterizeaza cum o faci tu..in mod sigur tu nu trebuie sa o faci! Autocaracterizeaza-te asa cum vrei sa te vada si altii.

Poate ca m-am ramolit eu dar..de unde stii ca am picat la un exam sem trecut? Ma inspaimaniti :P La ce fac esti tu?

Anonim spunea...

:( i take that back, nu sunt un papagal, sunt probabil o veverita zburatoare apilozinoasa (fara...umm...par...? :) ), daca inspaimanit. :( ah ma simt mai bine acum...! :)

Eu sunt la arhitectura. Ai scris chiar tu, in acest stabiliment de informare, ca ai picat un examen semestrul trecut. :) Intamplarea a facut sa imi sune cunoscut (rime'r'us) pentru ca o cunosc pe una din colegele tale, Roxana (de pe al carei blog te-am si localizat, de altfel), care mi-a povestit despre acel examen.

Ioana Mihalcea spunea...

Aaa!! It makes sense now..In ceea ce priveste veverita..parca e un pic mai bine :)) Ai trecut de la pasare la mamifer

Anonim spunea...

...stii cum e, evolutia si fiscul... :) dar cred ca ne gandim la veverite diferite, a mea nu e deloc cuddly :(

hey, daca promit sa iti urez pe 16 februarie, imi urezi si tu azi? (e...umm...ziua mea).

STIU ca nu ar trebui sa fiu intr-atat de formalist, dar trebuie sa recunosc ca e un sentiment pufos acela de a receptiona urari... :) sper ca sesiunea te-a cuprins in chip placut, pana acum, in alta ordine de idei...