joi, 15 noiembrie 2007

Top 5 cele mai enervante reclame

Mie imi plac reclamele, de cand cu facultatea asta. Am inceput sa ma uit cu placere la unele si chiar sa ma gandesc eu cum as fi procedat cu marca respectiva. Dar sunt unele care pur si simplu te scot din minti!! Tu, care chiar vrei sa le intelegi! Apoi ce pretenti mai ai de la unu care saracu nu vrea decat sa-si vada filmu linistit fara sa mai fie intrerupt de n ori de publicitate? Asa deci,sa purcedem:

Locul 1:
Cu siguranta ca daca auzi “Aviiiooonn” incepe automat sa-ti cante pe fundal “It’s raining man, Aleluiah”. Da, e reclama cu linguritele zburatoare si cu oamenii aceia care nu au altceva mai bun de facut decat sa stea cu gurile cascate in mijlocul intersectiei. Unde mai pui ca si presedintele, cica un om demn de respect, matur, serios, asteapta cu gura deschisa lingurita zburatoare!!! E o reclama penibila care trebuia interzisa de CNA din simplul motiv ca iti omoara nervii. Nu am retinut numele iaurtului… Si ceva ce nu am inteles, ce legatura avea fundalul sonor, “Ploua cu barbati” cu idea reclamei?

Locul 2:
Aceasta pozitie este ocupata de reclama la Mucosin cu miere si sirop. Daca nu v-ati prins despre ce reclama este vorba, va dau un indiciu: “Asa tuseste Lucica. Si asa tuseste tata. “ Dupa care ii arata pe amndoi tusind nas in nas. Apare sticluta magica iar pe fundal se deruleaza o muzica angelica. De fiecare data cand o vad simt ca zburleste pielea si nu pot sa ma abtin sa nu ma intreb, ce or fi avut in cap cand au facut reclama asta? Plus ca fata tipului e a unui looser total. Ce au vrut de fapt sa sublinieze?

Locul 3:
Fara nici o introducere: Baaaaaa!!!!(sarindu-i saliva )Ce preturi plane si-au tras astia Baaaaaa!!!!Neam de neamu vostru n-a vazut asa ceva!! Si apoi apare stecheru’(parca asa se numeste) care comunica oferta. Ce sa mai zic? No comment.. la asa reclama, asa public..reclama e la Flanco..

Locul 4:
Aici am pus toate reclamele de la Activia. De ce? Pentru ca in sine idea pe care se bazeaza este o prostie. Din punctual lor de vedere toate si subliniez TOATE femeile au probleme cu balonatul. Mai nou este acea reclama cu tipa care se intalneste cu prietenele ei si le povesteste cum in autobuz un domn a crezut ca era insarcinata si a poftit-o sa se aseze..!!! Apoi apare in fuga o alta prietena care se pare ca intarziase la intalnire si se apuca si ea e burta. Ce fac fetele? O poftesc sa ia loc tocmai ca tipul din autobuz razand cu pofta..Ha ha..ce-am mai ras..acum chiar ca o sa ma apuc sa mananc Activia..

Locul 5:
Pe ultimul loc se situeaza reclama de la Ultra Pro. “Decat sa cumperi 1000 de bomboane, mai bine cumpara sistemul..” La inceput mi s-a parut amuzanta si tampita in felul ei..dar acum mi se pare ca a intercut masura..
P.S: Plus ca iei teapa daca achizitionezi un sistem deja asamblat de ei..

Voi ce ati fi pus pe locul 1?

9 comentarii:

Make spunea...

Ti-am spus eu ca sunt sigur ca e misto blog-ul..mi-a placut foarte mult ideea cu topul reclamelor..m-am gandit sa-l fac si eu odata, dar al tau a iesit chiar bestial..asa ca tine-o tot asa creatzooo si la cat mai multe post-uri belea.

Ioana Mihalcea spunea...

Mersi mult :D

Anonim spunea...

Aoleu pe locul 1 as pune cu siguranta reclama de la Joe cu "mai incercam si noi o data"

Ioana Mihalcea spunea...

:)) Cum de am scapat o asa reclama fascinanta? Sau cele de la Bonux cu tanti Maria...Cea careia Bonux ii rezolva toate problemele...

boboque spunea...

pe primele 200 de locuri,reclamele la pensii private. si mucosin cu miere sirop e bun :P iau eu acum...

Anonim spunea...

"ce preturi blana au astia era.." nici eu nu sunt fan reclama respectiva, dar trebuie sa recunosti ca suprinde bine insightul unui anumit public...
de acord cu topul ;)

Ioana Mihalcea spunea...

Da ai dreptate..Pe atunci nu puteam concepe cuvantul "blana" decat in sensul lui propriu. Cat despre publicul tinta..

Anonim spunea...

Buna, imi place ceea ce citesc la tine pe blog.
Vreau sa spun si eu cate ceva despre reclame si influenta lor asupra noastra.
Tu faci un top al celor mai proaste reclame dar cu siguranta nu iti dai seama ca deja le ai tiparite in subconstient.
Scopul publicitatii in mass media e ca produsul sau firma sa ramana in capul oamenilor ca oricum acestia actioneza involuntar condusi de subconstient.
La reclame lucreaza multi psihologi si sunt studiate extrem de multe aspecte plus de asta se mai folosesc si mesaje subliminale (interzise prin lege) dar cine are banu are puterea.
Reclamele sunt afisate in momente de maxima atentie a populatiei si e foarte bine calculata periodicitatea lor asa ca ai grija, cele pe care le-ai enumerat chiar te-au impactat (intr-un fel, oricare ar fi ala) deci si-au facut treaba.
Nu vreau sa fac pe desteptu, dar chiar suntem victimele acestor filmulete. Suntem niste papusele conduse de mesaje bine calculate.
Si in incheiere vreau sa spun ca ce a mai penibila reclama are cel mai mare impact la public, exact cum un exchibitionist alerga nud pe terenul de fotbal in vazul stadionului plin de suporteri, cu un mesaj pe spate.
Multumesc pentru atentie ;)

Ioana Mihalcea spunea...

Da, ai dreptate. Dar uite-te si la reversul medaliei. Degeaba mi se intiparesc in minte daca ajung sa urasc produsul...nu?