luni, 4 mai 2009

Avem IMN pentru turismul romanesc

Imnul turistic al Romaniei a fost compus de Marius Moga si interpretat de acesta, impreuna cu Loredana, Felicia Filip, Aurelian Temisan si Smiley. Lansarea a avut loc vineri noapte la Mamaia, in prezenta presedintelui Traian Basescu si a ministrului Turismului, Elena Udrea.

Elena Udrea a declarat: "Sper ca imnul sa placa romanilor. Noi il vom promova la toate targurile de turism si speram sa placa si strainilor". Aceasta a precizat ca cei 10.000 de euro (banii necesari realizarii, au provenit din donatie.



Ati rezistat sa va uitati pana la capat? Eu doar o singura data, de curiozitate. Prima data cand am vazut ca incepe sa se miste ceva si in directia promovarii Romaniei, am fost entuziasmata. Eram nerabdatoare sa vad care o sa fie IMUL tarii mele. Rezultatul: mi s-a chircit inima si mi s-au sterpezit dintii cand l-am auzit. E un cliseu, o repetitie obsedanta, o aberatie muzicala.

In schimb uite ce am gait tot pe youtube:



Trageti voi concluziile..

Un comentariu:

Mihai spunea...

...cooome toooo romaaaaaniaaaa, the laaaaand of... aaa, scuze, n-nu stiu ce s-a intamplat. :(
stii ca sunt unele melodii cu mesaje subliminale. In care tu CREZI ca asculti ceva dar de fapt ti se transmite brainwash-ic altceva. :) Poate e o chestie dinasta