vineri, 7 decembrie 2007

Draga privitorule,



Dupa cum se vede in aceasta minunata opera de arta, tanarul pictor, a dorit sa-si exprime dorinta de a evada in culoarele timpului. Aceasta pictura abstracta cu iz modern infatiseaza nerabdarea si pasionalitatea infocatului creator de a scapa de lanturile omenirii sugerand acest lucru prin sublima culoare a sangelui. Alcatuita intr-o linie contrastanta de curbe si unghiuri drepte, aceasta dezvaluie chinurile geniului creator din propriul suflet . Tocmai din aceasta cauza, liniile care acced spre infinit ii ofera singura posibilitate de a pasi si de a se contopi cu Universul!

3 comentarii:

Ana St. spunea...

am vazut peste tot opere din astea ale pictorului neinteles,chinuit de societate...:)))

Andreea Mitan spunea...

Critic de arta sa te faci. N-am inteles mare lucru, deci este sublim. Inca putin si am sa-l caut pe artist sa-mi decoreze camera. Simt ca are atat de mult de spus! :))

P.S.: Ti-am pasat un tag. :D

Petruta spunea...

E o opera de arta atat de desavarsita incat...no comment!:))